سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یه پرسپولیس یه ایران یه تیم پر از دلیران


یه سلام داغ و پرسپولیسی و سرخ به همه ی طرفداران گل

حال و احوال شما خوبه؟ بابت غیبتی که در این مدت داشتم از شما و آقای مدیر (البته می دونید که بابک زیاد مهم نیست) رسما معذرت خواهی می کنم (انگار چه وبلاگ توپی بود همه ی شما ها هم منتظر بودید).

البته اگه می بینید بابک نیست به خاطر باختشون به کشتیرانیه (ملوان). ترجیح داده خودشو گم و گور کنه.
این فصل خودمون قهرمانیم حالا ببینید.

 پرسپولیس قهرمان

راستی بابک چند تا جمله ی طنز عشقولانه باحال داده بود که من پست کنم اما متاسفانه رستارت شدم و پرید در کل مضمونش این بود که عشق کشکه دیگه . منم قبول دارم پس تا می تونید از عشق پرهیز کنید. ( اگه شد دوباره از بابک جمله هارو می گیرم).
حیف شد کل کل من و بابک در مورد محبوبم و اس اس سر نگرفت و گرنه الان شما هم بهره مند می شدید.

راستی این رو هم داشته باشید:
افشین قطبی پس از برتری 2 برصفر تیمش مقابل پگاه گیلان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: "در مصاف با پگاه می توانستیم بیش از دو گل به ثمر برسانیم و من به زدن این تعداد گل راضی نبودم اما با توجه با شرایط بازی از نتیجه که در پایان رقم خورده است رضایت دارم."

وی ادامه داد: "هدف اصلی من کسب نتیجه است و به کیفیت بازی توجه ندارم! مردم دوست دارند تیم شان قهرمان شود و یک جام به دست بیاورد. اینکه تنها بازی خوب به نمایش بگذاریم و نتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم بی فایده است."

نقل از راه فوتبال