سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تیم ملی


دست مردم گل درد نکنه که نرفتن استقبال تیم خوشگلمون.........

نه خب !!!! همش می گن ایشالا مراحل بعدی ، تا کی باید صیر کنیم. هیچ وقت کار گروهی ندیدیم همش می گن ما کلی بازیکن خوب داریم ، لژیونر داریم. پس کو ؟

حداقل هویج ما رو تا نیمه نهایی برد و به چین هم ( جام قبل) با کمک داور به اونا ، باختبم.

سرمربی تیم درپیت آوردن که از این بهتر نیست آخه برادر من . قبول طالب لو بهترین پنالتی گیر ما اما دقیقه 120 بوفون هم بیارن نمی تونه تو اون شرایط حساس توی دروازه وایسه. دیدید که همه رو خلاف جهت رفت تازه یکیش هم به پای مبارک برخورد کرد که نمی شه اسمشو گذاشه هنر ! ( هنر نزد بعضیا هست و بس )

من که از وقتی جناب خوش تیپ مربی شد از تیم نا امید شدم اما نمی دونم چرا بازم وقتی این جوری افتضاح می شه بازم ناراحت می شم. چی کار کنم دیگه وطنم رو دوست دارم.
بابا جون قرار نیست همه ی لژیونرها رو بیاری تو زمین که بگی از همه استفاده کردم  چرا پستارو عوض می کنی ... خدایا خودت رحم کن... بازم ما منتظر می مونیم 100 ساله اول سخته

این بابک هم که هوادار اس اس . خودم یه روز سرشو می کنم زیر آب (نری بذاری کف دستش حالا). تازه قراره به دلیل نشر اکاذیب از طرف بنده  توی دادگاه محاکمه بشه ( طرفداری نکن، مدیره که مدیره منم نویسنده ام آب نبات چوبی که نیستم).

خلاصه تیم دیگه تیم نیست حالا حالا هم که در خدمت جناب خوش تیپ هستیم !

بعدش هم حیفه مسواک نیست آخه؟؟؟؟؟
حیف نوحه نیست آخه؟

نه بگو دیگه:

همون خوب شد تو مهرآباد استقبال شد ازشون.

من برم تا این جا تلف نشدم. ‏( می گن بچه نشینه فوتبال ببینه برای این روزاس، بچه ی دسته گل مردمو .کشتند با این تیمشون).

توصیه : شما هم از این به بعد نبینید. باور کنید حیفید.